کتاب آموزش حرفه ای برنامه نویسی آندروید
در این مطلب کتابی برای آموزش برنامه نویسی برای سیستم عامل محبوب موبایل آندروید تهیه و برای علاقه مندان به برنامه نویسی Android قرار دادیم ، این کتاب بسیار کامل و جامع این موضوع را مورد بحث قرار داده و تمام کسانی که می خواهند برنامه نویسی آندروید را بیاموزند می توانند از این کتاب برای آموزش استفاده کنند تمام افراد مبتدی تا حرفه ای ! ، در ادامه اطلاعات بیشتری درباره کتاب و فهرست مطالب آن وجود دارد ، موفق باشید .
توضیحات :
کتاب آموزش برنامه نویسی آندروید : را برای شما آماده کرده ایم . این کتاب به صورت گام به گام شما را از ابتدا تا پیشرفته با برنامه نویسی سیستم عامل موبایل آندروید آشنا خواهد کرد.ن ویسنده ی این کتاب جناب آقای میلاد فشی می باشد که در ۲۷۴ صفحه تهیه شده است .
سرفصل ها :
- مقدمه: پیش درامدی بر اندروید
- اندروید چیست؟
- ویژگی های خاص اندروید
- مقدمه ای از جاوا
- پیش نیاز های این کتاب
- تاریخچه ای کامل از اندروید
- ویرایش های اندروید با طعم شیرینی جات و دسرها
- سرعت انتشار ویرایش های اندروید
- دستگاه های شاخص مبتنی بر اندروید
- اندروید مارکت
- آینده اندروید
- فصل اول: شروع کار با اکلیپش
- ایجاد پروژه جدید
- کد نویسی برای کنترل ها
- اجرای برنامه و تنظیمات ماشین مجازی
- تست برنامه بر روی گوشی
- باز کردن پروژه
- فصل دوم: مبانی برنامه نویسی اندروید
- تصویری کلی از معماری اندروید
- مدیریت برنامه ها در اندروید
- اشتراک داده ها
- مؤلفه های برنامه (Application Components)
- اجرای کامپوننت ها (Application Components)
- قایل مانیفست (The Manifest File)
- تعریف کامپوننت ها در فایل مانیفست
- معرفی کردن قابلیت های کامپوننت ها در قابل مانیفست
- معرفی کردن ملزومات برنامه ها در فایل مانیفست
- اکتیویتی ها (Activities)
- نحوه مدیریت حافظه اکتیویتی ها
- مدیریت چرخه حیات اکتیویتی
- ساخت اکتیویتی
- معرفی کردن اکتیویتی در مانیفست
- استفاده از اینتنت فیلتر ( intent filters)
- اجرای اکتیویتی
- اجرای یک اکتیویتی برای دریافت نتیجه
- خاتمه دادن به اکتیوتی
- پیاده سازی پاسخگوهای چرخه حیات
- ذخیره کردن وضعیت اکتیویتی
- اداره کردن تغییرات پیکر بندی
- هماهنگ کردن اکتیویتی ها
- تبادل اطلاعات بین اکتیویتی ها
- فصل سوم: طراحی واسط کاربری با XML
- منابه برنامه (Application Resources)
- View ها و Layout ها
- ابزار طراحی واسط کاربری
- متد طراحی واسط کاربری
- اتفاقات (Events)
- فصل چهارم : شروع کار با موسینک
- موسینک چیست؟
- نصب و راه اندازی Mosync بر روی ویندوز
- نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری برای موسینک
- شرح محیط کاری موسینک
- سایت موسینک و ارتقای نسخه
- فصل پنجم : ایجاد برنامه های ترکیبی
- منظور از برنامه های ترکیبی چیست؟
- روش اول ( JSON messages)
- روش دوم (string stream messages)
- نحوه ایجاد پروژه ترکیبی
- ارسال اطلاعات به جاوا اسکریپت
- فراخوانی توابع جاوا اسکریپت
- فصل ششم : موسینک و پایگاه داده SQLite
- اهمیت کار با پایگاه داده ها
- تاریخچه SQLite
- چگونه کار با SQLite را شروع کنیم؟
- را بهتر و بیشتر بشناسید SQLite
- مروری بر ویژگی های SQLite
- محدودیت های استفاده از SQLite
- کار با پایگاه داده SQLite در موسینک
- استفاده معمول و رایج از پایگاه داده
- فصل هفتم : کار با JQuery Mobile , jQuery
- طراحی محیط کاربری پروژه
از مطالب دیگر مرتبط با برنامه نویسی آندروید دیدن کنید :
- آموزش برنامه نویسی Android با فریم ورک MoSync
- دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی Android
- کتاب آموزش برنامه نویسی Android
- دانلود رایگان کتاب آموزش برنامه نویسی Android
مباحث دیگر مربوط به برنامه نویسی Android را می توانید در این بخش مشاهده نمایید .
دیدگاه خود را بیان کنید