کتاب برنامه نویسی اندروید فارسی

کتاب برنامه نویسی اندروید فارسی

کتاب برنامه نویسی اندروید فارسی

مدتی هست که تب و تاب یادگیری برنامه نویسی اندروید به شدت بالا گرفته و خیلی از نوجوانان و جوانان به دنبال یادگیری برنامه نویسی اندورید هستند . ما هم برای این که این مسیر رو برای این دانشجویان آسان و هموار کنیم منابع خوبی رو داخل سایت قرار داده ایم امروز هم کتابی رو آماده کردیم که در قالب ۶۶۱ صفحه برنامه نویسی اندروید رو آموزش میدهد که می توان گفت از بین منابعی که به صورت کتاب هستند این کتاب جزوه و منبع قابل قبولی هست که میتوانید از همین پست دانلود کنید.

البته دوستان عزیز اگر مطالب سایت رو دنبال کرده باشند حتما میدونند که چند کتاب دیگر هم در مورد آموزش برنامه نویسی اندروید داخل سایت گذاشتیم مثل کتاب آموزش برنامه نویسی Android یا کتاب آموزش حرفه ای برنامه نویسی آندروید که باز هم کتاب های قابل قبولی هستند و میتوانید از این کتاب ها هم استفاده کنید .

یه توضیحی هم در مورد سیستم عامل اندروید بدهیم ، اندروید یک سیستم عامل موبایل مبتنی بر نسخه ی تغییر یافته linux می باشد. که این سیستم عامل از همان ابتدا با نام اندروید توسعه و راه اندازی شد. در سال ۲۰۰۵ طبق یک استراتژی برای ورود به بازار موبایل شرکت گوگل، اندروید و ابزارهای کار با آن را ارائه داد.
شرگت گوگل می خواست که اندروید open source و free باشد. بنابراین بیشتر کد های اندروید را تحت Open Source Apache Licens منتشر کرد به ا ین معنی است که هر کسی می تواند به آسانی سورس کد اندروید را به صورت کامل دانلود کند و از آن استفاده کند.

Android

جعبه دانلود

عنوان : دانلود کتاب برنامه نویسی اندروید فارسی لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

۲ نظر

  1. سلام خسته نباشید
    من این کتاب رو دانلود کردم ولی هم صفحاتش خالیه و سفید
    چرا؟

دیدگاه خود را بیان کنید