کتاب آموزش طراحی سایت با HTML

کتاب آموزش طراحی سایت با HTML

کتاب آموزش طراحی سایت با HTML

زبان HTML اصلی ترین و قوی ترین زبان کدنویسی می باشد.در صورتی که بخواهید یک وبسایت فوق العاده حرفه ای داشته باشید باید ابتدا زبان HTML را یاد بگیرید.HTML اساس و پایه تمام سایت های طراحی شده تاکنون می باشد.طراحی ساده صفحات سایت با HTML امکان پذیر می باشد اما برای بالابردن سطح گرافیکی و زیبایی صفحات HTML نیاز به دانش کدنویسی CSS دارید که آموزش کدنویسی CSS بصورت کامل در سایت ما موجود می باشد.

از زبان HTML برای طراحی پایه و اساس صفحات سایت ها استفاده می شود در صورتی که این زبان را یاد نگیرید طراحی سایت برای شما امکان پذیر نخواهد بود ، در سرار اینترنت از HTML به عنوان مادر تمام زبان های کدنویسی یاد می شود.

برای یاد گیری زبان قدرتمند اچ تی ام ال نیاز به تخصص خاصی ندارید و نیاز به نرم افزار های دیگری هم ندارید جز Notepad سیستم خود و یک مرورگر ساده و قدرتمند مثل گوگل کروم یا موزیلا و… که بطور پیشفرض در سیستم های جدید وجود دارند.

 HTML (اچ تی ام ال) چیست ؟

زبان نشانه‌گذاری ابرمتنی یا زنگام یا اچ‌تی‌ام‌ال، HTML یا HyperText Markup Language در کنار سی‌اس‌اس هستهٔ فناوری ساخت صفحه‌های وب هستند. اچ‌تی‌ام‌ال زبان توصیف ساختار صفحه‌های وب است.زبانی‌است برای نشانه‌گذاری ابرمتن که برای تدوین قالب و طراحی صفحه‌های وب به کار می‌برند. دستورعمل‌های این زبان، برچسب (Tag) نام دارند که محتوای یک صفحهٔ وب، با آن‌ها، نشانه‌گذاری شده و بدین‌ترتیب، نحوهٔ نمایش آن صفحه برای مرورگرهای وب، توصیف می‌شود.

HTML

جعبه دانلود

عنوان : دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با HTML لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه خود را بیان کنید