طراحی قالب برای وردپرس بدون نیاز به یک خط کدنویسی

کتاب آموزش طراحی قالب برای وردپرس بدون نیاز به یک خط کدنویسی

کتاب آموزش طراحی قالب برای وردپرس بدون نیاز به یک خط کدنویسی

مدیریت محتوای حرفه ای وردپرس ، امکانات فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.از جمله این امکانات می توان به آزاد بودن کاربر در طراحی قالب برای وردپرس اشاره کرد.مدیران سایت های وردپرسی می توانند براحتی قالب و پوسته های متفاوتی برای سایت خود طراحی کنند.مدیریت محتوای وردپرس هیچگونه محدودیتی راجع به قالب برای کاربران قرار نداده است و کاربران آزاد می باشند تا شکل و شمایل دلخواه خود را بر روی سایت های وردپرسی خود پیاده کنند.

ما در این کتاب مطالبی برایتان آماده کرده ایم که می توانید بدون هیچگونه تخصصی در زمینه کدنویسی و بدون نوشتن حتی یک خط کد شروع به طراحی قالب های حرفه ای کنید.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress. ایجاد انجمن با افزونه bbpress، ایجاد فروشگاه با افزونه Woocommerce و غیره را داراست که با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

طراحی صفحات وب

جعبه دانلود

عنوان : دانلود کتاب آموزش طراحی قالب برای وردپرس بدون نیاز به یک خط کدنویسی لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه خود را بیان کنید