آموزش اکسل ۲۰۱۳ در حسابداری

آموزش اکسل 2013 در حسابداری

آموزش اکسل ۲۰۱۳ در حسابداری

نرم افزار اکسل یکی از نرم افزارهای فوق العاده کاربردی برای رشته حسابداری و کارهای حسابداری هست که مورد استفاده اکثریت حسابدارن عزیز قرار میگیرد چون این نرم افزار که یکی از نرم افزارهای مجموعه آفیس هست دارای امکانات عالی در این زمینه می باشد .در این پست کتابی رو آماده کردیم که در مورد آموزش حسابداری در اکسل ۲۰۱۳ هست و به زبان فارسی نگارش شده است .

 

در این کتاب ۳۴۳ صفحه ای تمامی ابزار ها و امکانات نرم افزار اکسل ۲۰۱۳ معرفی شده اند و برای هر کدام مثال هایی در زمینه حسابداری طرح شده است. این کتاب برای تدریس در دانشگاه چاپ شده است و مبلغ فروش آن ۱۷۸۰۰ تومان است که توسط نویسنده به رایگان در اختیار داشنامه مهندسی کامپیوتر (P30ENG) قرار گرفته است و ما این کتاب ارزشمند رو برای دانلود قرار داده ایم .

 

یه توضیحی هم در مورد نرم افزار اکسل بدیم تا با این نرم افزار بیشتر آشنا شوید ، مایکروسافت اکسل (به انگلیسی: Microsoft Excel)، جزء برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت نوشته، توسعه و پخش می‌شود.

 

این نرم‌افزار برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و اواس ده اپل ارائه شده است. البته نسخه‌ای از این نرم‌افزار در مجموعهٔ ویندوز فون آفیس ارائه شده است که مخصوص سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون می‌باشد. نسخه‌ای از این نرم‌افزار نیز در مجموعهٔ مایکروسافت آفیس لایو ارائه شده است که به صورت رایانش ابری، اجرا می‌شود.

این برنامه برای محاسبات ریاضی (با قابلیت انجام محاسبات دشوار ریاضی) و ترسیم نمودار به وسیلهٔ ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. اکسل بعد از نسخهٔ ۵ در ۱۹۹۳، جزئی از مایکروسافت آفیس شد.

دروس دانشگاهی

جعبه دانلود

عنوان : دانلود آموزش اکسل 2013 در حسابداری لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه خود را بیان کنید