آموزش افزونه های وردپرس

آموزش افزونه های وردپرس

آموزش افزونه های وردپرس

یکی از سیستم های سایت ساز سیستم مدیریت محتوای وردپرس هست که به سادگی میتوان یک سایت را راه اندازی کرد که برای اضافه کردن قابلیت های دیگر باید از افزونه های جدا استفاده نمود در این پست ما کتابی را آماده کردیم که در مورد پلاگین های معروف و کاربردی برای وردپرس می باشد که شما می توانید این کتاب را از همین پست دانلود نمایید . لازم به ذکر هست کتابی دیگر در مورد وردپرس داخل سایت موجود می باشد با عنوان کتاب آموزش ویژگی چند کاربره WordPress که برای راه اندازی سایت های چند کاربره می باشد .

افزونه هایی که در این کتاب آموزش داده شده اند:

  • WordPress By Yoast Seo
  • W3 Total Cash
  • Google XML sitemap
  • Contact From 7
  • WP Optimize
  • و . . .

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress. ایجاد انجمن با افزونه bbpress، ایجاد فروشگاه با افزونه Woocommerce و غیره را داراست که با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.

عمومی

جعبه دانلود

عنوان : دانلود کتاب آموزش افزونه های وردپرس لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه خود را بیان کنید