معماری کامپیوتر مظاهری

معماری کامپیوتر مظاهری

معماری کامپیوتر دانش طراحی مفهومی و شناخت اجزای رایانه است.عنوان یکی از گرایش های کامپیوتر است. در این گرایش با اجزای داخلی کامپیوتر که مراحل انجام یک دستور را بر عهده دارند و چگونگی کار آنها آشنا میشویم.برای درک موضوعات مطرح شده در این گرایش آشنائی با مبحث مدارهای منطقی لازم و ضروری می باشد.کتابی که  برای شما عزیزان امده کرده ایم کتاب معماری کامپیوتر مهندس مظاهری هست  که در  ۴۶ صفحه مباحث خوبی رو به سادگی بیان کرده

معماری کامپیوتر

چکیده:

معماری کامپیوتر: در کل به طراحی مدارهای مجتمع در داخل ساختار میکروپرسسورها مربوط می شود.هر دوی سخت افزار و نرم افزار مرکب از لایه های سلسله مراتبی هستند، با هر لایه سطح پائینتر جزئیاتی از دید سطح بالاتر مخفی می شوند. این اصل تجرید، روشی است که طراحان سخت افزار و طراحان نرم افزار از عهده پیچیدگی سیستم های کامپیوتری بر آمدند.

 یک محیط کلیدی بین لایه های انتزاعی معماری مجموعه دستورالعمل است: فضای بین سخت افزار و نرم افزار سطح پائین . این محیط مجازی توان بسیاری در پیاده سازی برای دگرگونی هزینه و کارایی در اجرای یک نرم افزار یکسان است. 

به خاطر بسپارید: نکته اینست که بیاموزید چگونه معماری به مفهوم تکنولوژی موجود را ارزیابی کنید.شناختن روش خیلی مهم است، اما پایان کار نیست.

دروس تخصصی دروس دانشگاهی معماری کامپیوتر

جعبه دانلود

عنوان : دانلود کتاب معماری کامپیوتر مظاهری لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه خود را بیان کنید