جزوه آموزش زبان برنامه نویسی ++C و C

جزوه آموزش زبان برنامه نویسی ++C و C

جزوه آموزش زبان برنامه نویسی ++C و C

جزوه آموزش زبان های برنامه سازی پیشرفته ++C و C را در این مطلب از وب سایت مهندسی کامپیوتر قرار گرفته است . توضیحات درباره جزوه ای که قرار گرفته است در ادامه نوشته شده و سرفصل های آموزشی جزوه هم درج شده که قبل از دانلود جزوه می توانید آن ها را مطالعه کنید . موفق باشید 

توضیحات :

زبان برنامه‌نویسی C++ ، زبانی همه منظوره، ساخت یافته و روندگرا می‌باشد که در سال ۱۹۷۲ توسط دنیس ریچی در آزمایشگاه بل ساخته شد.

برای بررسی تاریخچه زبان C باید به سال ۱۹۶۷ بازگردیم که مارتین ریچاردز زبان BCPL را برای نوشتن نرم‌افزارهای سیستم‌عامل و کامپایلر در دانشگاه کمبریج ابداع کرد. سپس در سال ۱۹۷۰ کن تامپسون زبان B را بر مبنای ویژگی‌های زبان BCPL نوشت و از آن برای ایجاد اولین نسخه‌های سیستم‌عامل یونیکس در آزمایشگاه‌های بل استفاده کرد. زبان C در سال ۱۹۷۲ توسط دنیس ریچی از روی زبان B و BCPL در آزمایشگاه بل ساخته شد و ویژگی‌های جدیدی همچون نظارت بر نوع داده‌ها نیز به آن اضافه شد. ریچی از این زبان برای ایجاد سیستم‌عامل یونیکس استفاده کرد اما بعدها اکثر سیستم‌عاملهای دیگر نیز با همین زبان نوشته شدند. این زبان با سرعت بسیاری گسترش یافت و چاپ کتاب “The C Programming Language” در سال ۱۹۷۸ توسط کرنیگان و ریچی باعث رشد روزافزون این زبان در جهان شد .

سرفصل ها :

  • تقسیم بندی زبان های برنامه نویسی
  • انواع ثابت ها و توضیحات آنها
  • ساختار ها 

 

جزوه های دیگر آموزش زبان برنامه نویسی ++C و C :

 

مباحث دیگر مربوط به زبان برنامه نویسی ++C را می توانید در این بخش مشاهده نمایید .

مباحث دیگر مربوط به زبان برنامه نویسی C را می توانید در این بخش مشاهده نمایید .

++C C برنامه نویسی

جعبه دانلود

عنوان : دانلود جزوه آموزش زبان برنامه نویسی ++C و C لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه خود را بیان کنید