کتاب آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

کتاب آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

کتاب آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

در فضای مجازی فعلی سراسر جهان که میلیون ها سایت وجود دارد موتور های جستجوگر رتبه های مختلفی به سایت ها می دهند.بنظر شما موتورهای جستجو فقط از روی نادانی اقدام به بالا آوردن رتبه های سایت در جستجو های خود میکنند ؟ آیا موتور جستجوی گوگل برای سایت ها هیچ ارزشی قائل نیست ؟ موتور های جستجوگر یک سری معیار ها را مورد توجه قرار میدهد و سایت هایی که مطابق این معیار ها باشند رتبه های بهتری نسبت به سایر سایت ها در جستجو ها خواهند داشت.

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو چندان سخت نیست ، از ویرایش قالب گرفته تا وارد کردن توضیحات برای تصاویر سایت و کم حجم کردن آن ! که می توانید با یادگیری این موارد می توانید رتبه سایت خود را در موتور های جستجو بهبود ببخشید.برای یادگیری این موارد شما می بایست این کتاب را دانلود نمایید.امیدواریم بتوانید رتبه سایت خود را در موتور های جستجو بالا ببرید.

بهینه سازی چیست ؟

بهینه‌سازی موتور جستجو ، (به انگلیسی: Search engine optimization)، به اختصار سئو (به انگلیسی: سئو)، یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در یک موتور جستجوی طبیعی و یا الگوریتمی است. بطور کلی وب گاه‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند. «سئو» توانایی انواع جستجو را دارد، از جمله: جستجوی تصاویر، مکانی، جستجوی ویدئو، جستجوی علمی، جستجوی خبری و صنعت خاص در رأس موتور جستجو هستند.

عمومی

جعبه دانلود

عنوان : دانلود کتاب آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه خود را بیان کنید