آموزش سایت سازی با جوملا

آموزش سایت سازی با جوملا

آموزش سایت سازی با جوملا

خیلی وقتا پیش میاد میخواید برای خودتون یا کسی سایت را اندازی کنید و هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه ندارید در این پست کتابی رو معرفی میکنم خدمت شما که با خوندن کامل این کتاب میتوانید از طریق یکی از سیستم های مدیریت محتوای رایگان یک سایت با تمام امکانات راه اندازی کنید . این کتاب آموزش راه اندازی و مدیریت سایت با جوملا هست که در قالب ۱۲۸ صفحه نگارش شده است . اگر میخواید سایتی طراحی و راه اندازی کنید حتما از این کتاب استفاده نمایید .

جوملا چیست؟
زبان برنامه نویسی جوملا مبتنی بر PHP و پایگاه داده (DataBase) آن MySQL میباشد.اولین نسخه جوملا در سال ۲۰۰۵ با نام جوملا ۱ عرضه شد و سپس در سال ۲۰۰۸ نسخه ۱.۵ آن توسط تیم توسعه دهنده منتشر شد که قابلیتهای آن باعث شد بلافاصله پس از انتشار محبوبیت فراوانی در دنیا پیدا نماید بطوری که جوایز متعددی را نصیب خود نمود. جوملا از بدو تولد جایزه بهترین CMS دنیا را طی سالهای ۲۰۰۶ – ۲۰۰۷ و ۲۰۰۱ کسب نموده است.
پس از نسخه ۱.۵ ، تیم توسعه جوملا جهانی در سال ۲۰۱۱ نسخه جدیدی را تحت نام جوملا ۱.۶ عرضه نمود و ۶ ماه بعد نیز نسخه ۱.۷ را منتشر کرد.در نسخه ۱.۷ از نظر امنیت و بهینه سازی کارهای بسیار مفیدی بر روی هسته اصلی سیستم مدیریت محتوای جوملا صورت گرفت و آن را قدرتمند تر از گذشته نمود.
مجددا شش ماه پس از انتشار نسخه ۱.۷ ، وب سایت رسمی جوملا جهانی اقدام به انتشار نسخه جدید و پایداری از جوملا نمود و اینبار جوملا ۲.۵ را عرضه کرد.این نسخه به مدت طولانی باقی خواهد ماند و در حال حاضر آخرین نسخه منتشر شده از سیستم مدیریت محتوای جوملا جهانی میباشد.

برنامه نویسی

جعبه دانلود

عنوان : دانلود کتاب آموزش سایت سازی با جوملا لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

یک نظر

  1. طراحی چهره با پاستل

    خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب مفید

دیدگاه خود را بیان کنید