آموزش توابع ریاضی و مثلثات در اکسل ۲۰۱۳

آموزش توابع ریاضی و مثلثات در اکسل 2013

آموزش توابع ریاضی و مثلثات در اکسل ۲۰۱۳

در این پست کتابی رو آماده کردیم که بیشتر به درد کسانی میخورد که در زمینه حسابداری فعالیت دارند و میخواهند در نرم افزار اکسل از توابع ریاضی یا مثلثات استفاده کنند این کتاب در قالب ۶۲ صفحه نگارش شده است که میتوان گفت توابع مهم و کاربردی رو آموزش میدهد . در این کتاب ۷۰ تابع از توابع اکسل ۲۰۱۳ در زمینه ریاضی و مثلثات math & trig به زبانی ساده ترجمه شده و برای هر کدام مثال هایی ساده با حل آن طرح شده است. که میتوانید از همین پست دانلود کنید .

توضیحی هم در مورد نرم افزار اکسل بدهیم شاید خیلی از دوستان اطلاعاتی در مورد این نرم افزار پر کاربرد نداشته باشند ، مایکروسافت اکسل (به انگلیسی: Microsoft Excel)، جزء برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت نوشته، توسعه و پخش می‌شود.

این نرم‌افزار برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و اواس ده اپل ارائه شده است. البته نسخه‌ای از این نرم‌افزار در مجموعهٔ ویندوز فون آفیس ارائه شده است که مخصوص سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون می‌باشد. نسخه‌ای از این نرم‌افزار نیز در مجموعهٔ مایکروسافت آفیس لایو ارائه شده است که به صورت رایانش ابری، اجرا می‌شود.

این برنامه برای محاسبات ریاضی (با قابلیت انجام محاسبات دشوار ریاضی) و ترسیم نمودار به وسیلهٔ ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. اکسل بعد از نسخهٔ ۵ در ۱۹۹۳، جزئی از مایکروسافت آفیس شد.

عمومی

جعبه دانلود

عنوان : دانلود کتاب آموزش توابع ریاضی و مثلثات در اکسل 2013 لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه خود را بیان کنید